niedziela, 21 lutego 2016

Warsztaty w Ostrowie Wielkopolskim

Mam małe opóźnienia i wyjątkowo dziś pojawiam się tutaj po raz kolejny.

Mam przyjemność zaprosić Was na warsztaty
 w Craft Atelier w Ostrowie Wielkopolskim 
12 marca 2016 r.

Najpierw garść inspiracji, a potem szczegółowe informacje.

Pierwszy warsztat to mediowe, wiosenne karteczki i tag...

















Drugi warsztat to album:


Cały możecie obejrzeć we wcześniejszym wpisie:

klik -> TUTAJ


I na koniec banerek, gdzie zawarte są podstawowe informacje, 
resztę będę wysyłać na maila.


Zapraszam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Ja też tu jestem w dniu dzisiejszym po raz kolejny...Kartki obłędne!!! Wszystkie!!! Podziwiam Cię nieustannie. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki. Cudne inspiracje. Dorotko kusisz mnie i kusisz. Na pewno w końcu ulegnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! Looks like the essence of Spring!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne. Ja chętnie zapisałabym się na dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful n so neat !!
    Got to know about u fro HFC blog....all d best for finals.

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity album! szkoda,że mnie tam nie będzie .. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ale boskie propozycje!!!

    OdpowiedzUsuń