środa, 24 września 2014

Powrót do lata

Na Podkarpaciu pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza,
 więc z ochotą wracam w swoich kartkach do lekkich, letnich kompozycji 
przypominających mi jeszcze ostatnie ciepłe dni lata.

Mam nadzieję, że w Scrapki.pl pojawią się wkrótce kwiaty Bella Note, 
które znowu użyłam w swoich pracach, 
bo wg mnie to najpiękniejsze kwiatuszki jakie miałam w rękach 
od kiedy pokochałam scrapbooking. 
Po raz pierwszy użyłam nowości w sklepie,
 a mianowicie cekinów Teresy Collins i myślę, że wyglądają dość ciekawie :)






A czy Wy także tęsknicie już za latem tak, jak ja?
Na pocieszenie napiszę, że w sklepie zagościły już zimowe kolekcje
 i czas chyba przymierzyć się na poważnie do świątecznych kartek.

Pozdrawiam serdecznie  :)
Dorota

22 komentarze:

  1. Czarujesz Kochana , czarujesz wspaniale to robisz , cudne te kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give it a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers! Wonderful blog and outstanding design...Best Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i cekiny oczywiście, że wyglądają ciekawie. W Twoim wykonaniu to jak by ktoś chciał to i nogę od stołu wkomponowała byś tak, że wyszło by arcydzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe i piękne papiery, jakiej firmy jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kompozycje z kołem . Motyw klatki świetnie dopełnia te kompozycje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna. świetne te Twoje kompozycje, zdaje się jakby chciały wyjść z kartki, genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie, jak zawsze zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Two wonderful cards. I like both designs.
    Your so good making these cards.
    Thanks for showing Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze....Brak słów... po prostu zachwycające i takie TWOJE. Pozdrawiam. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Two more beautiful cards, Dorota!!! Your art always inspire me. A visit to your blog is one of the highlights of my day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiatki, ale kartki z użyciem pięknych kwiatków wprost cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki, a kwiaty mnie zachwyciły :) Ja za latem nie tęsknie, bo lubię jesień i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. These are both gorgeous!!! Love the bird cage background. I love your style.
    Joan
    www.joanstouch.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, takie...lekkie i naturalne :) Też już tęsknię za latem, choć jeszcze tydzień temu biegałam po bieszczadzkich szlakach w krótkich spodenkach i bluzce bez rękawów, a dziś rano temperatura 4 stopnie na plusie, szok!

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowicie urokliwe...perfekcyjne choć z pazurkiem...CUDNE

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne !! uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe !!!

    OdpowiedzUsuń