sobota, 12 stycznia 2013

Mini-albumik dla Hani :)


Pocięłam i ja Białą różę z Galerii Papieru. Kolekcja jest niezwykła, może dlatego, że ja uwielbiam beże, brązy, kremy, to zawsze były moje najbardziej ukochane kolory. Dodatkowo nie tylko ja czekałam na piękną kolekcję, którą będzie można wykorzystać do ślubnych prac. Papiery kupicie też w bardzo wygodnym sklejonym bloczku dodatkowo w ten weekend skorzystanie z darmowej przesyłki, więc zachęcam, bo naprawdę warto :)

Albumik zrobiłam na prośbę Mateusza (mojego syna) i Jego koleżanki Matyldy na 14-te urodziny Hani-koleżanki z klasy.
Do tego dorobiłam taga z życzeniami.
Album przeznaczony jest na kilkanaście zdjęć w formacie 10/15, jest malutki, mieści tylko jedną fotografię na stronie,
dlatego ozdobiłam karty tylko papierową taśmą. Na dwóch ostatnich kartach dołożyłam tagi i kieszonki na schowanie sekretów Hani :)
















Pytacie mnie o warsztaty, otóż będą takowe w Rzeszowie 2 lutego, szczegóły już niebawem na blogu.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)



24 komentarze:

  1. Absolutely stunning! I love the colours and layout and just about everything in it! Fabulous! Hugs, Ani

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne :) Rewelacyjne papiery. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful, of course! Love that paper!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko album z tagiem jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten komplet! Aż zazdroszczę Hani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna okładka albumu, pięknie dopasowane dodatki do papierów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, klimatyczny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny i piękny kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spasowały Ci te papiery niesamowicie-pięknie ich uzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć takiego prezentu:) Piękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. choć brązy nie są moją najulubieńszą kolorystyką, to muszę przyznać, że chętnie sama bym taki album wypełniła zdjęciami. Jest naprawdę śliczny.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo!!!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny! Wspaniale miec taka Mame! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Twój Mati, musi być z ciebie dumny, Dorotko. Jesteś po prostu niesamowita w tych swoich pomysłach i perfekcyjności wykonania. Ja, tak tylko się zastanawiam, kiedy Ty to wszystko robisz, dziewczyno? co zajrzę to coś nowego i wyjątkowego. Piękny ten komplet i dzięki Tobie, polubiłam brązy i beże, co do tej pory unikałam raczej tych kolorów. Kremowe kolory jak najbardziej, ale zawsze myślałam, że taka kolorystyka beżowo-brązowa przeznaczona jest dla takich "dinozaurów" jak ja - a tu? proszę - Hania, napewno będzie przeszczęśliwa!!!

    Basia T.

    OdpowiedzUsuń
  16. This is stunning!! I LOVE the cover but the inside pages look fantastic too!!! Brillianr project!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspoaniały, perfekcyjny, cudna kolorystyka i detale:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny album!Uwielbiam tu zaglądać, zawsze tyle piękności czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik przepiękny...Hania na pewno będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń